Întrebări frecvente

Nu găsești întrebarea ta aici?

În cât timp ajunge coletul?

Comenzile plasate până în ora 15:00 vor fi expediate în aceeași zi, urmând să fie livrate la clienți în 24 - 48 de ore. Fiecare comandă primește un AWB cu ajutorul căreia se poate urmări în timp real traseul coletului.

Ce curier folosiți?

Firma noastră colaborează cu Fan Courier și Sameday pentru a livra produse în siguranță pe tot teritoriul României, atât la easybox cât și la domiciliu.

Pot plăti ramburs?

Comenzile plasate pe site-ul nostru au trei metode de plată: ramburs (la livrare), card online sau transfer bancar.

Pot returna produsele?

Punem în practică o politică de retur de 14 zile calendaristice. Cu alte cuvinte, dacă nu au trecut 14 zile calendaristice de la achiziția bunului, puteți solicita un retur. Pentru mai multe detalii, vizitați Politica de Retur din subsolul paginii.

Cât durează până primesc banii înapoi?

Odată ce returul dumneavoastră a ajuns la noi și a fost procesat, termenul limită este de maxim 7 (șapte) zile lucrătoare pentru rambursarea banilor.

Trebuie un cont pentru a comanda?

Nu este obligatoriu un cont de client, însă este recomandat.

Împachetați produsul pentru cadou?

Oferim și servicii de ambalare pentru cadouri. Solicitați acest lucru înainte de plasarea comenzii, la Mențiuni speciale.

Înapoi